Snový obraz I

28.04.2019

cítim druhú čakru a otváram sa liečeniu, dýcham a vnímam všetko, čo je v nej, cítim to v sebe, prichádzajú vnútorné obrazy

som celá ponorená v krásnej sýtej oranžovej farbe, mrkvovej, koralovej so zábleskami mandarinkovej

som oblečená v krásnych dlhých šatách tejto sýtej oranžovej, sú skoro ako indické sári, som bosá a je mi príjemne

na hlave mám prehodený dlhý oranžový závoj ako to nosia v Indii alebo ako to nosili sväté Márie, pod ním moje dlhé vlasy, závoj mi siaha skoro až pod kolená, krása

som voľná a dýcham, som ľahká a vzdušná, som uvoľnená a zároveň dychtivá po živote

utekám dole úzkou uličkou, ktorá je vydlaždená z malých tmavých dlaždičiek, domy naokolo sú staré, belavé a vysoké

vždy, keď zbehnem dolu takouto uličkou na malú križovatku, ďalej predo mnou pokračuje ďalšia takáto ulička a ja utekám ďalej rovno do tejto uličky

stále idem dole kopcom, každá ulička klesá dole, vždy nižšie a nižšie

čím som hlbšie, tým som uvoľnenejšia, tým viac cítim seba, svoje telo, teplo vo mne, teplo života, ktorým som

tepem jemným teplom už celá, ale je mi príjemne, vetrík mi veje do vlasov, za mnou vejú šaty i krásny závoj a ja stále utekám a utekám, hlbšie a hlbšie do útrob ďalších uličiek...