"Ukážem ti smer"

27.02.2018

Dni pred vyvrcholením Bielej Luny som bola vedená k tomu, aby som očistila prístupy informácii ku mne. Na internete. Aby som čítala, videla a sledovala iba to, čo so mnou skutočne súznie a nerobila kompromisy. Tak som to nasledovala.

Pozorovanie východu Bielej Luny

Stála som v záhrade pri východe Bielej Luny, poobede, keď slnko zapadlo na západe a biela luna vychádzala na východe oblohy. Tak ako to často býva pri dorastajúcom a cúvajúcom mesiaci. Obloha bola jasne modrá a sledovala som Bielu Lunu v jej plnej kráse. Pýtala som sa vo vnútri, čo mi chce povedať tentokrát, aké má pre mňa posolstvo.

Z ničoho nič, o chvíľu, prileteli od východu dravce. Dravé vtáky, najprv tri a nakoniec ich bolo 5. Skupinka piatich dravcov na love. Boli majestátne ako tak neohrozene krúžili na oblohe a vytvárali rôzne obrazce. Nakoniec odleteli na západ ku slnku.

Pocítila som volanie bielej luny:

"Ukážem ti smer"

Dôverovala som a pochopila som, že práve prechádzam očistou všetkých piatich zmyslov, aby som lepšie vedela vnímať svoj život a sily naokolo. A zároveň ovládla umenie pentagramu, ktorý je o zmenách a tvorení si vlastnej reality.

Neskôr, po týchto udalostiach som mala večer ďalšie odblokovanie starých presvedčení a spojila som sa so svetlom svojej duše. Cítila som, že môžem žiť svoje svetlo a zároveň neodmietať svoju tmu. Bol to krásny zážitok.

Letela som ku slnku ako tie dravce...