Zavŕšená žena

21.06.2019

O dnešnom letnom slnovrate a správe, ktorá mi prišla...

Dnes bol letný slnovrat. Tento čas som oslávila zberom komonice lekárskej, ktorá práve kvitla v našom háji. Som rada, že to takto vyšlo a táto bylinka, z ktorej budem robiť čaj, ponesie silu letného slnovratu. Viac o jej liečivých účinkoch nájdete tu.

A akosi cítim, že súvisí i s tou vnútornou silou, o ktorej budem písať ďalej, so silou zavŕšenej ženy. I táto bylinka stojí hrdo a jasne vo svojej kráse a radosti, taká aká je a dokáže prosperovať práve na suchých i neúrodných pôdach, pretože tak hlboko nesie v sebe vedomie samej seba a svojej pravej hodnoty.

Dnes som robila i krátky očistný obrad pri ohnisku, kde som spálila staré bylinky a staré zápisky, aby som tak očistila svoje vnútorný svet a privolala nové a zdravšie myšlienky, ktoré mi budú ešte viac prospešné.

Nakoniec, večer, keď presne o 17:51 nastal letný slnovrat, som pri západe slnka mala rozjímanie, pri ktorom mi prišla správa najmä pre ženy.

Sedela som na zemi a svietilo na mňa zapadajúce slnko. Odkryla som si brucho, aby mi svietilo i na lono, pretože práve dnes som dostala menštruáciu, trochu skôr ako zvyčajne a cítila som, že chcem požehnať svoje lono a celé brucho ako symbol mojej sily a celistvosti. No a práve pri tomto obrade mi prišla správa:

"Iba zavŕšená žena môže získať kľúč od tajnej komnaty srdca, v ktorej je sila, ktorá dokáže otvoriť srdce muža... iba zavŕšená žena môže použiť túto silu, ktorá dokáže liečiť, ale i ničiť, pretože iba zavŕšená žena vie, ako ju správne používať."

Kto je vlastne "Zavŕšená žena"?

Je to žena, ktorá si je vedomá svojej hodnoty bez ohľadu na to, či je práve vo vzťahu alebo sama. Či má deti alebo nie. Je si vedomá svojej hodnoty a miluje samu seba, i keď nespĺňa normy a očakávania spoločnosti. Zavŕšená žena nikdy neprispôsobuje svoje telo a konanie mužovi a nikdy sa necíti ako menejcenná pred žiadnym mužom. My ženy máme často hlboko v podvedomí zakódovanú menejcennosť pri mužovi, teda že sa cítime ako malé deti či menejcenné bytosti a chceme potvrdenie našej správnosti od muža. Jeho potvrdenie a súhlas. Znie to strašne, ale na podvedomej úrovni tomu prepadá veľká časť žien, ktoré si nie sú vedome svojej pravej krásy a hodnoty.

Iba zavŕšená žena je tá, ktorá skutočne dokáže odomknúť srdce muža a iba do takejto ženy sa dokáže muž skutočne zamilovať a milovať ju. A byť skutočným mužom. Muža učí láske iba zavŕšená žena a iba s takou ženou dokáže muž i hory prenášať. Pre ňu, pre nich, pre ich lásku.

Zavŕšená žena sa nikdy necíti menejcenná pre to, že nemá práve partnera. I keď po ňom túži, dokáže byť trpezlivá a držať sa svojich zásad, aby si zvolila iba toho pravého. Vie, že byť sama a trpezlivá je cnosť a nie hanba. Vie, že si tak šetrí veľkú silu pre to pravé a práve tou trpezlivosťou buduje svoju úctyhodnosť a vnútornú i vonkajšiu čistotu.

Iba zavŕšená žena dokáže byť skutočne spokojná, i keď sa veci nedejú tak, ako by sa mali a ako očakávala, pretože vie, že nič nemôže znížiť alebo zničiť jej pravú hodnotu.