Biela kôprová polievka vegan

04.06.2021
Rýchly, zdravý a jednoduchý recept na kôprovú polievku s tradičnou chuťou

Potrebujeme:

  • tofu natural (Lunter)
  • cibuľu
  • cestoviny alebo zemiaky
  • biele balsamico
  • čierne korenie a soľ
  • rastlinný olej
  • kôprovú vňať
  • množstvo surovín si upravíme podľa svojich potrieb

Postup:

  1. nakrájame cibuľu a dáme ju variť spolu s cestovinou (ja som použila bezlepkové pohánkové cestoviny) alebo s nadrobno pokrájanými zemiakmi - alebo opražíme cibuľku a až potom ju zalejeme a dáme variť s cestovinami či zemiakmi, ja som použila prvý postup
  2. tofu nakrájame na menšie kocky, pridáme vodu a rozmixujeme s tyčovým mixérom do hladka
  3. keď sa zelenina s cestovinou uvarí, vylejeme rozmixované tofu do polievky
  4. pridáme rastlinný olej, ak sme cibuľku nesmažili, ja som pridala kokosový olej
  5. ochutíme balsamicom, soľou a obľúbenými koreninami...
  6. nakoniec pridáme nadrobno nasekanú kôprovú vňať

Dobrú chuť