Božská zoznamka

14.03.2021

Ako sa napojiť na božský internet

Božská zoznamka je čarovný proces, ktorý nám do života má priniesť toho pravého. Skúšala som i internetovú zoznamku a tu "Byť či Nebyť" na zoznamke si môžete prečítať ako sa mi viedlo. Nezavrhujem online zoznamky, ale rozhodla som sa to skúsiť ešte rafinovanejším spôsobom. Aktuálne nemám príležitosť sa s niekym zoznámiť a k tomuto čarovnému konceptu zoznámenia som bola vedená intuitívne.

Postup

  1. najprv si ujasníme, aký muž má odpovedať na náš božský inzerát, predpokladám, že ten pravý, partner duše... teda niekto, koho pravdepodobne nepoznáme, pozor! táto zoznamka neslúži na prilákanie si do života konkrétneho muža, do ktorého sme zamilované
  2. zvolíme si nejakú krabičku, ktorá predstavuje spojenie a nesie posolstvo, teda inzerát, ja som zvolila plastovú krabičku od bonbónov, natrela som ju a ozdobila obrázkom zo starého svadobného oznámenia a prilepila som na ňu ozdoby a ružový kamienok, táto krabička predstavuje nosič informácií, je to božský počítač
  3. napíšeme list pre toho pravého napr. Môj milý neznámy... budem rada, ak si ma nájdeš... budem rada, keď ma oslovíš.... do textu môžeme napísať i to ako nás môže osloviť napr. cez sociálne siete, na ulici... v liste má byť povzbudenie pre toho pravého, aby konal, aby nás našiel a oslovil, je to znak nášho otvoreného srdca pre neho, je to taká romantická výzva pre muža rytiera
  4. list vložíme do krabičky, môžeme ho predtým pobozkať či inak posvätiť...
  5. do krabičky vložíme i iné symbolické veci či polodrahokam, karty s tématikou lásky... symbolické veci, ktoré vyjadrujú to, aký vzťah chceme, aké božské sily prosíme o pomoc napr. karta anjela, bohyne lásky... je len na nás, čo chceme vložiť ku listu do krabičky, môžu to byť samozrejme i sušené bylinky, lupienky ruží, náš vlas, fotka...
  6. keď je krabička už naložená, zavrieme ju a posvätíme napr. vonnou tyčinkou, kadidlom, pokropíme prírodnou vodou... je to len na nás ako ju začarujeme a poprosíme vyššie sily o pomoc
  7. takto pripravenú a aktivovanú krabičku - božský online inzerát položíme na miesto, kde ju uvidíme a zároveň, kde bude v bezpečí, nechajme sa viesť intuíciou alebo si môžeme pomôcť feng šuej
  8. a trpezlivo čakáme a pestujeme si city lásky a dôvery v celý proces, to je to najdôležitejšie a presne tieto pocity má v nás vyvolávať i pohľad na túto krabičku, má nám pripomínať, že s božou pomocou ide všetko ľahšie a vždy podľa vyššieho plánu...

Vrelo odporúčam všetky knihy od Johna Graya, ktoré určite nájdete i v najbližšej knižnici. Toto je skutočná škola partnerských vzťahov.