Ten pocit pri tom pravom

12.03.2021

Dnes sa mi sníval opäť po dlhšom čase sen s mužom, pri ktorom som sa cítila... áno, cítila som sa tak ako by som sa chcela cítiť stále a ako som sa ešte necítila pri žiadnom človeku za celý svoj život.

V priebehu posledných rokov sa mi občas opakuje sen, ktorý síce nie je vždy rovnaký, ale vždy je tam on, muž, pri ktorom sa cítim tak skvele a tak silne sama sebou. Tieto sny nie sú ničím veľmi výnimočné, ani nie sú výrazné po vizuálnej stránke, nič také dramatické sa v nich nedeje, nie sú to intímne sny, nie je tam sexuálna dynamika a ani tam nezaznievajú žiadne posolstvá či proroctvá. Vždy je tam ten muž, ktorého tvár nevidím, nikdy nevidím jeho tvár a neviem ako vyzerá. Ostáva pre mňa zahmlená. Je tam však čosi oveľa viac. Je tam pocit.

Pocit, že nedokážem byť pri ňom iná, iba sama sebou. Že pri ňom sa neviem snažiť zapáčiť sa, nejde to, nie je to možné, nie je tam priestor pre túto nepravdu a hry. Žiadne snahy zapáčiť sa, byť prijatá či byť lepšia a krajšia. Nič z toho. Som tam iba ja presne taká aká som hlboko vo svojom vnútri. A on je tiež iba sám sebou. A vidí ma takú aká som a ja vidím jeho takého aký je.

Najkrajšie na tom je to, že sa môžem pri ňom radovať sama zo seba, že môžem prejaviť svoju hlbokú spokojnosť zo seba, kedy som sama sebou a že práve jeho prítomnosť to vo mne podporuje. On ma chce iba v pravde.

V tých snoch nie sú medzi nami ani rozhovory, ale je tam silné vnímanie vzájomných pocitov. Cítime, čo cíti ten druhý. V tých snoch sme len tak spolu v jednej miestnosti alebo ideme spolu ulicou... no práve tie pocity sú najsilnejšie. To, čo nie je vidieť na prvý pohľad. Je to v nás.

Zaujímavé na tých snoch je, že začínajú normálne ako bežne sny, ale ja si zakrátko uvedomím, že sa mi to sníva a potom silou vôle a rozhodnutí som tie sny prežívala viacmenej ako lucidné a riadila ich a predlžovala. Vstupovala som do nich vedome a uvedomovala som si ako hlboko pri nich pracujem so svojim podvedomím a mením svoje zažité podvedomé programy.

Verím, že práve tento pocit je ten, ktorý mi ukáže, že tento muž je pre mňa ten pravý, keď ho raz stretnem v reálnom živote, pretože presne takto sa chcem cítiť pri tom pravom a chcem sa tak cítiť stále, i keď som sama a preto ten pocit v sebe starostlivo rozvíjam a som vďačná za tieto sny, ktoré mi pripomínajú moju cestu lásky.