Čakrová nástenka vízií

08.01.2018

Nakoniec som si ešte vytvorila jednu nástenku vízií okrem tej novoročnej a lapaču snov. Inšpirácia bola tak silná, že sa to nedalo ignorovať. A z výsledku som ešte viac nadšená ako pri predošlých dvoch želacích projektoch.

Postup bol jednoduchý. 7 papierových kruhov akoby mandál, môžu byť však i iné tvary, zvisle spojených jeden nad druhým ako idú čakry.

Do každého kruhu, čakry, som nalepila krásny obrázok, ktorý vyjadruje to, ako sa chcem v danej čakre, časti tela cítiť najmä po emočnej stránke. Zamerala som sa na pocity a prežívanie. Do každej čakry by sa mohli dať obrázky toho, čo chceme dosiahnuť v tej ktorej oblasti, s ktorou je tá ktorá čakra spojená, ale to je pre mňa príliš racionálne. Radšej som sa zamerala na pocity, ktoré sú veľmi dôležité, ak chceme "skutočne" žiť.

Vybrala som si obrázky zo starých vykladacích kariet, ktoré už nepoužívam a tak je výsledok úžasný a plný sily. Napr. karta hadej sily, bohyne Bielej Tary či karta morskej panny.

Jednotlivé čakry - obrázky visia zvisle tak ako čakry nasledujú v tele. Od prvej čakry dole až po tú najvyššiu hore. Výhodou tejto čakrovej nástenky je i to, že sa dá pri nej veľmi dobre meditovať a nalaďovať sa na jednotlivé čakry a časti tela.

Čakrovú nástenku vízií mám zavesenú pri posteli a už teraz cítim ako veľa ochrany pribudlo do mojej izby. Je to neuveriteľne silný pocit. Výsledok je o to silnejší, že som túto nástenku vízií tvorila s veľkou radosťou a otvoreným srdcom.

Nech sa moje sny splnia...:)