Kráľovná kalichov

26.03.2018

Marcová Biela Luna prišla očistiť moje vnímanie citov a môj vzťah k citovému prežívaniu.

Dni pred touto Bielou Lunou prišla ku mne - zo mňa silná emocionálna vlna, ktorá bola príjemná, ale najprv som si neuvedomila jej tieň. City nemožno kontrolovať a nemožno byť stále v citovom bezpečí. Uvedomila som si ako ma to veľmi v živote brzdilo. Strach z toho cítiť bolesť a byť vystavená neznámym zmenám, možno bolestivým. Ale tým som prestávala rásť na všetkým úrovniach a  stagnovala som. To mi ukázala Kráľovná kalichov alebo pohárov, či Matka vody ako sa archetypu  ženy, ktorá vládne vode, hovorí. Viem, že kráľovná kalichov vo mne zahojí všetky rany, ale zároveň bude vždy cítiť všetko to dobré i zlé, ale práve preto vládne vode. Táto karta mi vyšla na tento deň, na moje spojenie s marcovou Bielou Lunou a jej posolstvom pre mňa.

A zároveň som si uvedomila, že nemožno samu seba začarovať do bezpečného láskyplného oblaku, ktorý ma prenesie životom bez nástrah. Vlastne je to smrť a zastavenie sa. Takto nič nové neprichádza, nič dobré ani zlé. To nové je vždy v zóne nebezpečia. Život neponúka žiadne záruky.

Je krásne, že práve dnes mi prišli tieto nové karty The Wild Uknown Tarot, ktoré sa prirodzene spojili s hlbokými úrovňami vo mne. Som za ne vďačná i za posolstvo marcovej Bielej Luny, ktoré mi sprostredkovali.