Krvavé mystériá

24.10.2018

Dnešný čas splnu a dni, ktoré mu predchádzali, vplyv retrográdnej Venuše a čas blížiacich sa Dušičiek, to všetko mi prinieslo oveľa viac ako som čakala...

Krátko pred splnom ku mne prišla menštruácia, splnová menštruácia, ktorá silnela s prichádzajúcim splnom a vyčistila ma na viacerých úrovniach, zavŕšila čistenie, ktoré bolo spustené už mesiac predtým. Menštruácia ma prekvapila tým, že som mala veľké zrazeniny, kusy sliznice sa zo mňa vyplavovali prirodzene a bez bolesti. Plynule. Trochu ma to vyľakalo, ale keďže to po dvoch dňoch ustúpilo spolu s krvácaním, pochopila som, že to bol výsledok toho, čo sa všetko udialo za posledný mesiac. A nebolo toho málo, najmä stretnutie sa so svojim veľkým tieňom. Píšem trochu o tom i tu Žena Vrana a tieňové mystériá

Vytvorila som si v súvislosti s týmto krvavým čistením oltárik, ktorý bol spontánnym výsledkom mojej skúsenosti. Zachytila som najväčšie krvné zrazeniny a použila ich na oltár ako posvätné sily môjho lona, zasypala polodrahokamovými korálikmi z jantáru a melónového turmalínu a vznikol "krvavý diamant" môjho lona, kryštály krvi mojej krvi a krvi mojich predchodkýň, vďaka ktorým som tu na tejto Zemi. Podložila som túto krvavú pečať troma tarotovými kartami, ktoré predstavovali to, čo si prajem zhmotniť vo svojom živote a všetko som to položila na vetvičky paliny pravej a večer v čase splnu som sa požehnala na na čele, perách i krku mojou krvou.

Tento čas splnu spolu s predchádzajúcimi vplyvmi, zmenami a prebiehajúcimi prúdmi premien tejto doby mi priniesli hlbšiu rovinu vnímania a poznania toho, čo sú skutočne ženské sily a ako ich žiť...

Buď požehnaná ženská sila

potom vzniklo i toto krátke rozprávacie video:

pre tému ženských mystérií som založila instagramový profil ženské mystériá  @zenskemysteria