Milujem synchronicity

03.01.2018

Tak aby tých žiab nebolo málo... Včera krátko pred dvanástou v noci pricestoval môj brat domov. Už som spala, ale zobudilo ma to a vstala som. Na stole v kuchyni ležali noviny a časopis, ktoré priniesol. Len tak som chytila odborný časopis a otvorila som ho. A tam na mňa vyskočil krásny obrázok roztomilého dievčatka s venčenkom na hlave ako bozkáva žabku, ktorá jej sedí na ruke. Bola to reklama na nejaký hotel.

To je snáď nejaký vtip! Samé žaby a ich nečakané skoky do môjho života. Ako vidím s tou žabou je to vážne a budem jej posolstvu venovať ešte väčšiu pozornosť. V každom prípade ma to teší a cítim, že je to i potvrdenie, že som na správnej ceste. Už dlho ku mne neprišiel taký milý prúd synchronicít.

Obrázok z časopisu s dievčatkom a žabkou sa už tkvie na mojom oltári pri sviečke bielej luny. Súčasné očistné obrady, ktorým sa venujem sú zrejme pod ochrannou žaby a ja jej za to ďakujem.

A len tak mimochodom, ten odborný časopis som prelistovala celý a už tam nebol ani jeden tak pekný a roztomilý obrázok, ktorý by sa prípadne dal použiť na nástenku vízií. Bol tam len jeden pekný obrázok, ten ktorý na mňa vyskočil :)

Žabí princ s loptou alebo bielou lunou ??? :)