Synchronicita s včelou

26.04.2018

Dnes som premýšľala o udalostiach posledných dní, o spomienke na minulý život mníšky, o jej astrálnom zjavavení, o vplyve tranzitujúcej asteroidu Vesta cez môj horoskop, o všetkom bližšie a pre vysvetlenie píšem v článku Tranzit Vesty cez natálny Neptún.

Bola som v kúpeľni a chytala som prádlo na pranie. Dumala som a premýšľala o tom všetkom. Uvedomila som si, že to všetko, čo sa mi dialo, súvisí skutočne s bytostou túžbou spojiť sa so svojou dušou. A v tej chvíli ako som si to v duchu pomyslela, ťuk... na dlážku padla včela. Zrejme sa dostala cez vetracie otvory, ale špáru v okne, neviem. Cítila som akoby to bol výkričník za mojou myšlienkou.

Bola som vedená, aby som si niečo prečítala o včele v mojich múdrych knihách o totemových zvieratát, Šamanské knihy o totemových zvieratách. Našla som tam info, že včela sa spája s panenskými starovekými kňažkami, ktoré slúžili v chrámoch bohyne. Nazývali sa Melissae, včely. Ďalšia synchronicita, ktorá má spája s mojim duchovným životom. Nečakala by som, že tranzit Vesty spôsobí v mojom živote také hlboké duševné turbulencie, i keď sú zatiaľ veľmi príjemné a oslobodzujúce.