Programovanie aury

26.11.2019

Programovanie aury alebo prepisovanie programov, zápisov, nastavení v aure, ktoré nás brzdia, ťahujú do starých vzorcov správania a zbytočne nás oberajú o energiu a dobré príležitosti v živote.

Táto metóda pracuje s jemnohmotným obalom tela, ktorý je okolo nás a zachytáva z vonkajšieho prostredia veľa i škodlivých nánosov + si vytvárame vlastnými presvedčeniami dlhodobé zápisy v aure + naše zlé skúsenosti a boľavé zážitky sa tiež zapisujú do nášho energetického tela.

Ako to prebieha

Potrebujeme nástroj, ktorým budeme prepisovať starý program. Ja som použila obradnú dýku, ale je možné použiť i iné predmety. Pokojne i pero, ceruzku, pierko, kovový pilník na nechty, špendlík, nožnice... dá sa to urobiť i rukami, napr. ukazovákom, ale je lepšie niečo držať v ruke, čo nás lepšie naladí na celý proces a zachytí a prepíše daný program.

U mňa to prebieha tak, že som v stoji s mierne rozkročenými nohami, stojím stabilne a vyrovnane. Ľavou rukou sa dýkou jemne dotknem malíčku na ľavej nohe a pomaly zdvíham ruku s dýkou a opisujem okolo tela kruh, nad hlavou si dýku dám do pravej ruky a pomaly ňou klesám k pravému malíčku na pravej nohe. Potom to zopakujem opačným smerom a tretíkrát ešte raz zľava doprava. Čiže opíšem okolo tela tri kružnice. Akoby som kopírovala ľavý a pravý bok aury. Je možné to urobiť i pred sebou, najmä ak nás čaká nejaká konfrontácia zoči voči a chceme si brániť svoj priestor. Ale to slúži ako doplnok, nestačí to samé o sebe. Dôležitý je celý okruh zľava doprava alebo naopak, každý ako to cíti. Celú túto metódu je dobré si prispôsobiť svojmu vlastnému cíteniu.

Dôležité je počas pohybu rúk nahlas či v duchu zariekať nový zápis, program do aury. napr. Do mojej aury smú vstúpiť iba ľudia, ktorý rešpektujú moje telo a ctia moju duchovnú cestu. - Do môjho života vstupujú ľudia, s ktorými je radosť spolupracovať. - Som chránená a celistvá. - Do mojej aury smie vstúpiť iba muž, ktorý miluje moju esenciu, moje telo a moju cestu. Slovné spojenie vstúpiť do aury znamená, že to má na nás vplyv a dotýka sa nás to na hlbších úrovniach. Základom tejto techniky je i posilnenie schopnosti nebrať si veci osobne a oprostiť sa od názoru druhých.

Po niekoľkých opakovaniach tohoto cvičenia môžeme mať pocit, že sa to musí usadiť a za pár hodín to môžeme zopakovať. Záleží na okolnostiach v ktorých sa nachádzame.

Tip - dýku či iný nástroj, ktorý používame môžeme potrieť esenciálnym olejom a je dobré ho očistiť pred použitím nad ohňom sviečky či dymom kadila alebo vonnej tyčinky. Tiež je dobré nosiť v kabelke náhradu takéhoto nástroja, napr. kovový pilník na nechty či malú ihlicu, keď sa potrebujeme auricky dať dokopy napr. na hromadnej akcii, v práci či pred nejakou udalosťou. Len si treba nájsť nejaký priestor, kde vykonáme cvičenie... V aura-some existujú archanjelské spreje, ktorý sa rozstrekujú do aury, aby ju očistili a chránili. I to je jeden zo spôsobov ako sa ochrániť či pomôcť s prepisom aury. Avšak metóda, ktorú opisujem je veľmi účinná a naozaj zasahuje do štruktúr aury a má dopad na celú auru, je silnejšia ako prípravky, pretože priamo pracujeme s našou vôľou, telom a aurickým obalom súčasne.