Spln a úvod do denníka Biela Luna

01.01.2018

Moje prvé stretnutie so svetlom luny prebehlo už dávno a prišlo ku mne ako nečakaná vízia v čase, keď som zaspávala. Svetlo luny je pre mňa i svetlo môjho lona, pretože v tejto vízii som uvidela krásnu plnú lunu v splne, v tom najbelšom a zároveň jemne vanilkovom svetle ako ma zohrieva a je mi zdrojom lásky. Táto vízia a hlboký pocit lásky a nekonečna som však ucítila v sebe. Vo svojom lone. Bolo to nádherné a veľmi ma to upokojilo a naplnilo svetlom a láskou.

Ženské lono a luna sú spojené, pretože sú si tak podobné. Rovnakej povahy. Neustále v cykle zmien, rastu a odumierania, v cykle života a smrti. Sila lona nás ako ženy vždy bude tiahnuť k sile luny a naopak, svetlo luny sa nás vždy dotkne na hlbokej úrovni nášho lona.

Práve pre toto božské spojenie som sa rozhodla písať tento denník Bielej luny, ktorý spája moje svetlo lona a svetlo luny, čím vzniká ešte viac svetla a božského požehnania.

Svetlo lona vnímam ako ďalšiu veľmi silnú oblasť svetelného kódu v tele ženy. Oblasť, ktorá nás spája s nekonečným životom a láskou v tvorení. Myslím, že je to ďalšie silové pole, ktoré nemožno zničiť. Je možné ho necítiť a nevážiť si. Nie však zničiť. Je to svetlo, ktoré do nás bolo vložené ako ženský potenciál.

Dnes, zhodou okolností v prvý deň roku 2018, začínam písať tento denník, pretože práve dnes je zároveň luna najbližšie ku Zemi. V bode svojej dráhy, ktorý sa nazýva Biela Luna alebo Seléné.

Pre prácu so svetlom lona a svetlom luny som si vytvorila malý oltárik s bielou sviečkou na tanieriku ktorú obklopujú biele kamene ako surové kryštály, selenity, magnezity a lastúra.

Dnes večer, kedy je zároveň luna pár hodín pred splnom, som vykonala malý obrad so sviečkou a urobila som si výklad kariet.

Pri liečivej meditácii po výklade kariet a očistnom obrade pri sviečke bielej luny, som dostala dar v podobe vízie, ktorá ma naviedla ako pracovať s ochranným bielym svetlom, ktoré ku mne nepustí žiadne negatívne vplyvy z okolia, ktoré by ma mohli vibračne stiahnuť dole a pomôže mi sústrediť sa na svetlo vo mne a na vyššie svetlo, to božské, z ktorého pochádzam/e.

Bola som vedená aby som otvorila tretia oko a dovolila svetlu z neho vyliať sa pozdĺž tela smerom dole, až do lona. Pričom práve otvorené lono a jeho svetlo privolalo vyššiu pomoc z tretieho oka a šišinky. Mám sa sústrediť na dráhy bieleho svetla, ktoré opisujú osmičku, pričom sa krížia priamo v srdci a obmývajú lono i hlavu.

Ďakujem za všetko svetlo, ktorým som a ktorého som súčasťou.

selenitová veža