Tranzit na Chariklo

22.06.2019

Tranzit Sedny na Chariklo začal takpovediac nevedome. I keď som astrologička, nesledujem neustále, čo mi kade v horoskope tranzituje a rada si často počkám na zmeny, ktoré prídu samé a až potom ich skúmam cez horoskop. Prax mi ukázala, že sa nedá predvídať presne, čo príde, najmä vo svojom vlastnom živote, ale dá sa tomu lepšie a rýchlejšie porozumieť práve vďaka astrológii.

Tranzit Sedny, vzdialenej planéty našej slnečnej sústavy, na asteroid - planétku Chariklo, sa zdá byť úplne bezvýznamný, ale to záleží od toho, aké má Chariklo postavenie v horoskope. A v tom mojom má celkom silnú a zaujímavú pozíciu v konjunkcii na Čiernu Lunu, čiže sa jedná o tranzit na bod Čierna Luna a na asteroid Chariklo zároveň.

Tento tranzit mi potrvá asi do polovice augusta a už od začiatku (6. 7. 2019), som pocítila hlboké vnútorné zmeny. Sedna vyplavuje skryté témy Chariklo, ktoré spolu s Čiernou Lunou nesiem v sebe. O čom chcem, ale písať, sú krásne synchronicity, ktoré sa udiali na začiatku tohto tranzitu.

Doma pestujeme ruže. Rada z nich vytváram kytice, dekorácie i oltáre. A v priebehu pár dní som sa nestačila diviť, koľko krásnych dvojruží som našla a bolo to práve v čase, kedy začal tranzit. Všetky vidíte na fotkách. Vlastne asi prvýkrát v živote som našla dvojruže. Chariklo je jediný asteroid v našej slnečnej sústave s prstencami, s dvoma prstencami a i názov Chariklo označuje dva príbehy, dvoch nýmf v gréckej mytológii. Jedná sa o tému dvojakosti, tému dvoch pólov jednej polarity, dvoch hraničných bodov, ktoré spolu vytvárajú celok. Viac o Chariklo píšem tu.

Ešte viac ma prekvapilo, ako som podvedome nadizajnovala i svoju web stránku, tento blog, kde na hlavnej stránke mám obrázok dvojruže a tiež zopár fotiek, kde som dvakrát. A to bolo ešte predtým ako som Chariklo začala používať v astrológii. Nie, nejedná sa o schizofréniu, ale o polarity, ktoré v sebe nosíme a ktoré je nutné spájať pre celkovú rovnováhu v živote. Chariklo vo mne, v mojom podvedomí má svoju úlohu a môj horoskop narodenia mi to dáva jasne najavo a vďaka nemu sa viem viac priblížiť k sebapoznaniu i k poznaniu svojho života. No až cez tieto zážitky s ružami i s dizajnom webu, som si uvedomila, ako silno mám v sebe témy Chariklo zakódované.

Tento zvláštny tranzit, ktorý ešte stále prebieha, zhodnotím až na konci, teda až v auguste a som zvedavá, aké to nakoniec bude. Konieckoncov niektoré tranzity sú len raz za život. Ako i tento, pretože Sedna prechádza jedným znamením i 60 rokov. Niektoré tranzity sú životné príležitosti pre hlbšie poznanie seba, pre veľké zmeny v nás a prinášajú neopakovateľné zážitky.