Ako bolo na proteste 10. 7. 2021

11.07.2021

 Protest Bratislava 10. 7. 2021

Bolo horúco. Na proteste sa zišli všetky generácie, boli i rodičia s deťmi, dokonca i s malými deťmi v kočíkoch, ale celkovo som videla málo mladej generácie, študentov, čo ma sklamalo, ale neprekvapilo. Rečníci boli rôzni, ale všetkých nás spájala lásku ku slobode.

Protest začal pred Úradom Vlády a skončil pred Prezidentským palácom. Na záver vystúpení pred Úradom Vlády nám zaspievala Edita Radoja Jónyová, Slovanská Čarovnica a sprievodkyňa Rodov, ktorá prišla so svojím kruhom žien z Východného Slovenska až od ukrajinských hraníc.

Veľmi ma potešilo, že som ju mohla stretnúť a zaspievať si s ňou. Kým sa ľudia presúvali ku prezidentskému palácu, slovanské piesne pokračovali v kruhu žien v tieni stromov.

Protest bez bublaniny nemôže byť. Keď som uvidela túto pani, musela som si ju odfotiť a tá bublanina bola pre mňa symbolom človečiny, teplého domova a zdieľania. To sa nesmie z našej spoločnosti vytratiť.

Mladý muž s vidlami a starší pán s roxorom, čo dodať. Vlastizradcov a propagandistov je treba očkovať takto.

No a nakoniec pridávam fotku mňa a mojej mamy ako sme horlivo v horúčavách protestovali pod dáždnikom, ktorý poslúžil ako slnečník. Mimochodom tam i späť som cestovala bez náhubku, bus, vlak, mhd... ak odmyslím hádku s pani, ktorá predávala lístky na železničnej stanici v Šenkviciach.

A nezabúdajme, pravda vždy zvíťazí!!!

Našli sme sa vo videu z protestu, tie dve dámy pod dáždnikom/slnečníkom dole vľavo :D