Protest proti vakcinačnému apartheidu

24.07.2021

Protest pred parlamentom

Tento protest bol iný a prebiehal viac dní... Zúčastnila som sa ho v sobotu 24. 7. 2021 na štyri hodiny. Atmosféra bola napätá, ale i unavená.

Keďže sa tento protest odohrával pred parlamentom, kde zasadala NRSR, prišli chrániť vlastizradcov ozbrojení policajti.

Na proteste zazneli rôzni rečníci... a dozvedela som sa, že môj bývalý šéf je členom slobodomurárskej lóže, čo ma vôbec neprekvapuje.

ĽSNS varili guláš a zabezpečili občerstvenie pre ľudí. Rovnako i o. z. Prinášame nádej. Pitný režim bol zabezpečený pre všetkých. Rozdávali sa horalky i pizza. Možno pomohli i iní, ale nemala som možnosť všetko odsledovať.

Na proteste boli i deti. Niektoré sa hrali bokom od protestu pri parlamentnej fontáne...

Policajti obkľúčili parlament. Bolo tam veľa policajtov a veľa strachu, no nie nášho...

Vkĺzla som i za parlament, posedela som si v zavretej parlamentnej reštaurácii, pretože my skutočne obyčajní ľudia nemôžeme využívať "ich" podniky.

Vidíte tu slnečnicu pri nohách sochy s názvom Vítanie... Žeby sme vítali nový úsvit a nový vek?... Neviem, kto tam tú slnečnicu položil, ale bola skutočná, živá, pretože počas protestu zvedla.