Orechová roláda - raw, vegan, bez lepku

21.11.2018

- Recept na rýchlu a chutnú roládu podľa želania -

Na roládu potrebujeme:

  • ovocnú kožu - ja som použila slivkovú, ktorá je kompaktná a dobre drží, robila som ju ešte v lete v sušičke na pečiacom papieri a potom som ju zrolovala do zvitku a odložila na suché miesto, v zime ju môžeme bez problémov rozrolovať a naplniť čím chceme
  • orechovú náplň - krátko namočené vlašské orechy som spolu s ďatlami a trochou sušeného kokosu krátko spracovala v procesorfoode na plnku, potom som ju natrela na ovocnú kožu, postláčala a roláda bola hotová

Iné náplne a tipy:

  • maková náplň s džemom alebo čerešňami
  • orechová náplň s medom a škoricou
  • banánová-kešu náplň
  • jablkovo, škoricová + kokosový olej - dať do chladničky na stuhnutie
  • tofu tvarohová náplň s medom a citrónom
  • kokosový olej je možné pridávať do rôznych náplní kvôli pevnosti, ale potom musí byť roláda v chlade

Poznámka - ovocné kože sa dajú skladovať celý rok a vždy sa z nich dá pripraviť rýchla a chutná roláda podľa želania.

Dobrú chuť !!!