Pravda o túžbach

20.04.2018

Zhodou okolností sa tento deň, kedy vstupuje Slnko do Býka a je i Biela Luna, u mňa spojil s výročím vyliečenia myómu a tak som si robila obrad na poďakovanie, viac tu.

Tentokrát Biela Luna zasvietila svetlom rastúceho kosáka a ukázala silu bohyne Artemis. Ponúkla ujasnenie si mnohých cieľov, umožnila rázne rozhodnutia a odvážne kroky, čo je v súlade s vplyvom aktuálneho Urána.

Posolstvo aprílovej Bielej Luny

"Aprílová Biela Luna očistila túžby a vedie ako si zvoliť tie, ktoré sa derú z hĺbok duše a sú pravé. Vyžaduje prečistiť motívy, želania a zhodnotiť túžby kritickým a pravdivým okom. Svetlo tejto luny svieti na pravé túžby a podporuje ich, ak si ich dovolíme pripustiť."

Pri meditácii pri svetle Bielej Luny a sviečky zasvätenej Bielej Lune, u mňa vyvstala téma ženského duchovného vodcovstva v spojení so silami bohyne Artemis. Nová téma, ktorá sa vydrala cezo mňa na povrch. Som zvedavá, čo mi prinesie nasledujúce obdobie práca s touto kvalitou.