Tvoje telo a tvoj totem

09.11.2020

Zvierací totem, ktorý sa nám môže počas života odhaliť ako ten jeden pravý a hlavný totem hlboko spojený s našou dušou sa zároveň stáva liekom pre naše telo. Naše telo a jeho zdravie i na tej najfyzickejšej rovine je úzko spojené so silami nášho osobného šamanského totemu.

So svojom osobným totemom som zažila veľmi hlboký zážitok vo chvíli úplnej beznádeje. Tá beznádej súvisela s mojim ženským telom a jeho zraneniami, ktoré mi boli spôsobované preto, že som nenapĺňala očakávania druhých ako by som mala vyzerať ako žena. A to je veľmi bolestivé, najmä ak sa to opakuje od blízkych osôb a osôb na ktorých nám záleží.

V hlbokom emocionálnom prepade a smútku z týchto udalostí prišla ku mne z ničoho nič silná vízia a telepatická správa. Videla som zviera, ktoré mi jasne povedalo

"Tvoje telo je i moje telo" sme jedno telo...

Bolo to tak silné, že ma hneď zalial hrejivý pocit lásky, nekonečnej bezpodmienečnosti, súdržnosti s týmto zvieraťom a pocit, že nie som sama. Že tu niekto stojí pri mne a nekonečne ma miluje. Nežne až materinsky. Bola to ona, samica môjho totemového zvieraťa.

U mňa sa síce nejednalo o liečenie zdravotného problému, ale o pocit z môjho tela. Bolo to liečenie toho ako sa cítim vo svojom tele. Opäť som mohla byť hlboko spojená so svojim telom. Byť v ňom naplno. A to je základ zdravia. Ale neskôr ku mne prišlo posolstvo ohľadom sily totemového zvieraťa a zdravia fyzického tela a preto o tom teraz píšem.

Fyzická podoba nášho totemového zvieraťa vôbec nemusí byť blízka našej fyzickej podobe. Ľudia zvyknú hovoriť silný ako medveď, dlhá ako žirafa... ale pravda je taká, že to je veľmi povrchné. I nežná baletka môže mať totemové zviera napríklad silného a zarputilého hrocha. Mimochodom balet vyžaduje oboje. Náš pohľad na to, čo je veľké, silné či krehké, je veľmi skreslený ľudským merítkom. Zvieratá porovnávame medzidruhovo, čo je nezmysel. Vlci sú vlci a jelene sú jelene. Ľudia sú si oproti zvieratám nielen navonok oveľa podobnejší.

Naše totemové zviera je pre nás medicína na mnohých úrovniach

Nie je to len liečenie emocionálneho tela či životné nasmerovanie a duchovné rady. Dopad energie totemového zvieraťa na naše telo je tiež pozoruhodný. Spája nás so základným inštinktom prežitia a sebaliečenia. Vycítenia toho, čo je pre nás liečivé, či už sú to bylinky, metódy, rôzne techniky, druhy potravy a i... aký spôsob života a cesta je pre nás správna.

Môžeme sa pýtať nášho totemového zvieraťa priamo na to, čo je pre naše telo dobré a čo môžeme urobiť preto, aby sa naše zdravie zlepšilo. Už len naladenie sa na naše totemové zviera prebúdza vnútornú samoliečiacu silu. Často k nám prichádzajú i iné totemy ako pomocníci, ale získať pradôveru v život a silu zo zdroja nám najlepšie pomáha práve naše totemové zviera.

Pre toto spojenie nie je nutné sa venovať shapeshiftingu, teda schopnosti sa astrálne stať týmto zvieraťom a cestovať tak do iných svetov. Ten pocit, ktorý som mala s mojim totemovým zvieraťom bol tak príbuzenský a silný a predsa som sa stále vnímala ako človek a vnímala som zároveň totemové zviera v jeho pravej zvieracej podobe. Ale naše duše boli jedno. Boli sme v súlade, spievali sme jednu pieseň, boli sme na jednej vlne a naše vibrácie boli v tej chvíli totožné. Vzájomne sme sa milovali a rešpektovali a vnímali svoju vonkajšiu odlišnosť.

Vnímam to tak, že to pravé totemové zviera má s nami tú istú úlohu, poslanie tu na Zemi, ale my sme v ľudskej ríši a naše totemové zviera vo zvieracej. Ale pracujeme na tom istom a preto sme spolu v súlade a v hlbokom duševnom spojení. Na rovnakej ceste.

Veľakrát sa naše totemové zviera objaví v našom živote až pri hraničných situáciách alebo tých najťažších emocionálnych a psychickým prepadoch a skúškach. Prichádza ako zdroj našej duše, posol našej duše z dimenzie zvierat, ktorá je pozemská a spojená s prírodou, ktorú sme sami v sebe stratili. Mať prírodu v sebe znamená poznať spôsoby samoliečenia a sebavyživovania.

Mnohí sa zaoberajú šamanizmom a chcú poznať svoje totemové zviera. A možno si i myslia, že ho už poznajú. Ale môže to byť iba zvierací sprievodca v určitej téme. To pravé totemové zviera nie je ako vyberanie si šiat z katalógu. Je predurčené a môže byť pre nás veľkým prekvapením. Ale jeho bezpodmienečná láska a liečivá sila, ktorú nám prináša, nás definitívne presvedčí, že je to pravé.