Psychológia bodkovaného vzoru

15.09.2021

Dlho, vlastne celý život, som nemala rada bodkované oblečenie. Bodky sa mi páčili, ale nezniesla som ich na sebe. Zvyčajne viem, prečo niečo nemám rada, či prečo to odmietam, ale moje odmietanie bodkovaného vzoru sa mi v plnej kráse objasnilo iba prednedávnom.

Stále prechádzam akýmisi etapami liečenia ženského princípu v sebe, liečenia starých zranení, no stále som v procese asi ako každý. V poslednom období sa mi však otvorila téma prijatia láskavej starostlivosti a nehy od muža. Áno, precítila som hlboko vo svojom srdci túto možnosť, ktorej som sa predtým podvedome bránila. Bola som voči tomu uzavretá. Voči tej veľkej nehe a ochrane mužskej sily, ktorá je toho schopná. Zrejme i preto, že som nič také v živote nezažila a ani nevidela vo svojej rodine.

V tom čase som si kúpila v sekáči jemný žltý topík s bielymi bodkami. Pôvodne nie pre seba, ale nakoniec skončil u mňa a tak som si ho vyskúšala. Bola som prekvapená. Bodky mi nevadili a páčili sa mi. Boli jemné a nežné a i ja som sa tak cítila. Cítila som sa hodná tejto nehy a lásky, ktorú predstavujú malé jemné bodky.

Väčšie bodky sú o odvahe ukázať, kým som, ukázať sa v plnej kráse, sú extrovertné a ľahko vyzývané, avšak v medziach elegancie. Sú vhodné pre ženy, ktoré sa neboja žiariť a byť videné.

Prvýkrát v živote som sa otvorila bodkovanému vzoru na oblečení, na mne. Zatiaľ nemám nič bodkované, iba ten jeden žltý topík. Ale čoskoro sa to zmení. Bodky mi učarovali a otvárajú vo mne nehu a srdce, ktoré bolo predtým plné strachu.

Čo symbolizujú bodky...

  • bodky sú nežné, jemné a dievčenské
  • predstavujú nevinnosť a čistotu lásky
  • láska je jednoduchá a prostá ako bodky
  • bodky otvárajú tému nášho vnútorného dieťaťa, dievčatka
  • bodky sú priateľské a milé, nepovyšujú sa, chcú sa objímať
  • bodky sú výsostne ženským vzorom
  • bodky sú ako ženská pozornosť, ktorá dokáže byť široká a zameraná na veľa vecí naraz, na jemné odtiene ľudských emócií a komunikácie, na množstvo podnetov v prostredí, na jemné vibrácie vyšších svetov
  • bodiek je nekonečne veľa ako hviezd, bodky sú symbolom nekonečnosti vesmíru a nekonečných možností života
  • bodky tiež predstavujú nežné dotyky, romantiku a gentlemanskú pozornosť, po ktorej túži každá žena
  • bodky nikdy neklamú!
  • bodky vás vždy rozosmejú
  • bodky prinášajú ľahkosť do ťažkých časov

A preto ukončím tento článok bodkami..........................